teisipäev, 16. november 2010

ÕS

varrukas, kanarbik, apelsin, mandariin, krokodill, president, röntgen, anekdoot, detektiiv,arhitekt, taburet, kotlett, pankrot, garaaž, garderoob, psühholoogia, draama, kandidaat, kompvek, traagiline, hubane , kiirkäija, minia , treial, revolutsioon, materjal, linnlane, proffessor, režissöör, vargsi, müüja, finiš

Laused

Ma läksin arsti juurde ja mul tehti röngen minu luudest.
Meie naabrid kutsusid endale detektiivi külla.
Vanaema ahju ees on taburet, sest ta ei jaksa enam püsti seistes ahju kütta.
Minu kodu on väga hubane.
Ema kutsus mind kotletti sööma.
Käisin vargsi köögis ja tegin emale ja isale kohvi.
Me rääkisime ajaloos Prantsuse revolutsioonist.
Proffessorid on väga targad inimesed.
Mina olen linnlane.
Minu tädi töötab Selveris müüjana.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar